יום חמישי, 16 באוקטובר 2008

10 סודות של הצלחה. כולם יודעים אבל לא מבצעים!


כמובן, שהכול שאני הולך לכתוב עכשיו זה סובייקטיבי, אבל בטח לא חסר משמעות ובטח רק יעזור לנו
בחיים יום ימים ובתפקידנו.
והינה הרשימה שלי:

1) לא צריך לרוץ אחרי כסף, סטאטוס או שלטון. כמובן זה מצוין כשה יש לכם הכול אבל אי אפשר לחשוב על זה ללא הפסקה. צריך גם לחיות ולבצע שלב אחרי שלב לקראת המטרה ללא חיפזון.



2) בזבזו את הזמן שלכם רק על דברים שאתם באמת צריכים. תחשבו כמה זמן אנו שורפים על דברים שטותיים. חוץ מזה יש המון אנשים שכל הזמן רצים אחרי קריירה, כסף או סטאטוס ועל דברים שהם באמת אוהבים ורוצים לעשות אין מספיק זמן. וזה ממשיך כל החיים.

3) לא צריך לעשות בחירתכם על סמך דעתו של אחרים. תמיד תקשיבו לעצמכם. זה לא אומר שאתם צריכים לא להתייחס לדעות של אנשים אחרים, אלא צריך לקבל החלטות בעצמנו!

4) תשמרו על סדר עדיפויות! תמיד תבצעו בהתחלה רק דברים החשובים לכם ורק אחר כך (אם יישאר הזמן) תעשו דברים פחות חשובים.

5) תחשבו לא רק על כסף! תאמינו בחיים הקצרים שלנו יש מספיק דברים מעניינים שאנו פשוט מפספסים בגלל מרוץ אחרי money . כמובן שאפשר תמיד לרוץ אחרי כסף , אבל תגידו לי האם המשמעות בזה? אף אחר לא מתווכח שכסף זה תנאי הכרחי לחיים אבל... פשוט קחו מהחיים הכול

6) תמיד תלמדו! אין כזה דבר "יתר ידע" וזה לא הזיק לאף אחד! לא בהכרח שתלמדו אך ורק ותחום העבודה לכם. תרחיבו את הגבולות שלכם בכל התחומים ותראו שזה רק עוזר.

7) לראות בכישלון – תועלת! החיים שלנו יומי ומים מלאים בכל מיני כשלנות ואנחנו צריכים ללמוד לא רק להתמודד איתם אלא גם להוציא תועלת! כן,כן שמעתם נכון. לא סתם אנשים החכמים אומרים
"לומדים על טעויות". אנו צריכים להפיק לקחים ולא לעשות אותם שוב.

8) לא לחזור על טעויות שלכם שנית! אם אתם כל הזמן חוזרים על אותם טעויות ז"א שאתם לא מפיקים לקחים ואתם לא מנסים להשתפר. אומרים שטעויות החדשות – זה דרך להתקדמות של בן אדם.
שמתם על Looser ? זה בדיוק ההגדרה לבן אדם שחוזר על אותם טעויות!!! אל תהיו לוזרים!!!

9) תנסו יותר להתקשר עם אנשים "נכונים". זה לא בהכרח אנשים עשירים ושולטים, לא. זה אנשים שאתם תוכלו ללמוד מהם משהו! תוכלו לשפר את עצמכם. זה אנשים שעושים מה שהם אוהבים ואוהבים מה שעושים. תקשיבו לאנשים האלו וזה רק יעזור לכם.

10) לעזוב הכול שמתנגד לרשימה הנ"ל ותגידו "לא" דברים שלא מקרבים אותך למטרה שלך או שלא מלמד אותך דברים חדשים. וכמובן תפסיק להתחבר עם אנשים שמושכים אותך למטה. לפעמים תצטרך להיות אכזרי אבל תמודד עם זה – כי לא יהיו לך חיים אחרים.


אין תגובות: