יום שלישי, 7 באוקטובר 2008

MSN adCenter Labs - מתחרה של Google Keyword Tool


באו נכיר כלי מאוד חזק של חיפוש מילות מפתח מ- Microsoft
MSN adCenter Labs - המבחר השלם של כלים המיועד במיוחד למפרסמים שעובדים ברשת MSN אבל זה לא אומר שאתם לא תוכלו להעזר בכלים האלו לקידום אתרים, בלוגים או סטליטים שלכם.



1. Demographics Prediction - הכלי הזה מראה את הדמוגרפיה של משתמשים שמחפשים את מילת מפתח.
במיוחד הכלי הזה מיועד למשתמשים PPC.



General Distribution - כלי הזה מראה חלוקה כללית בין משתמשים שחיפשו בחודש האחרון ב-MSN
Predicted Distribution - זה חלוקה של גלאים של משתמשים שחיפשו בדיוק אותה מילת מפתח


2 . Keyword Mutation Detection - מציג שגיאות שמשתמשים עושים בדרך כלל במילת מפתח הנבחר.
הצד החיובי של הכלי הזה שהוא מציג אך ורק אפשרויות מהלוגים ולא את כל הפשרויות שבדרך כלל מציגים תוכנות
דומות.


3 .Keyword Group Detection - מחפש מילים וביטויים שכשורים עם המילות המפתח לפי הנושא:



4.Entity Association Graph - כלי הזה מאוד מעניין, כי הוא מציג מה עוד מחפשים אותם משתמשים (שחיפשו את מילת המפתח שלכם) במשך אותה התחברות. חוץ מזה מציג איזה מילים הם מוספים לביטוי מפתח (המספרים מציגים כמות בקשות בחודש)


זה עוד לא כל הכלים ש-MSN מציגה, אבל רוב הכלים האחרים מיועדים יותר לאנשי -PPC ולכן לא כל כך כשורים
אלינו.





אין תגובות: