יום ראשון, 19 באוקטובר 2008

Google AdSense משנה שטח לחיצה!


היי.
אנו ממשיכים לדון בנושא של גוגל אדסנס.(Google Adsense)
היום אני רוצה להדגיש על שינויים משמעותיים בשטח לחיצה על פרסומות.

עד לא מזמן השטח לחיצה - הייה כל המלבן של הפרסומת. היום הגישה של גוגל השתנתה.
עכשיו כדי להגיע לאתר של הפרסומת נצטרך ללחוץ או על כותרת, או על לנינק של האתר.
באו נבין למה הם עשו את זה ולאן זה יוביל?
אני משוכנע שהם עשו את השינויים הנ"ל כדי להקטין כמות לחיצות אקראייות כמובן זה יוביל להורדה רצינית ברווח של אנשים שמשתמשים באתרים שלהם בפלטפורמה - ADSENSE.

אבל מצד שני - אם פחות לחיצות אקראייות אז זה יוביל לגידול רציני מצד של מפרסמים החדשים
וכמובן גידול של מחירים של פרסומות, כי איכות של לחיצות גם תגדל.


אין תגובות: